18 نفر در حال مشاهده محصول هستند

کیلس داستر

کیلس استارت داستر

رفاه بیشتر

کیفیت عالی

متناسب با سیم پیچی خودرو

 

شناسه محصول: '-TehAK93W-TT4253 دسته: , , برچسب: ,

قیمت محصول

3,100,000 تومان

برای دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

توضیحات محصول

کیلس داستر سیستمی است که علاوه بر کارایی و مزایای متنوع ای که دارد به افزایش جذابیت و زیبایی خودروی شما نیز کمک زیادی می کند.نصب کیلس استارت به صورت حرفه ای در تهران تیونینگ را تجربه کنید.

کیلس داستر و امنیت آن

استفاده از این سیستم سبب ارتقای امنیت خودروی شما می شود و احتمال سرقت خودرو را به طرز چشم گیری کاهش می دهد. از جمله قابلیت های این سیستم که سبب ارتقای سیستم امنیتی خودرو می شود می توانیم به امکان متصل شدن آن به دستگاه ردیابی خودرو اشاره کنیم. در ضمن این سیستم دارای قابلیت شوک سنسور است و زمانی که ضربه ای به خودروی شما وارد شود، صدای آژیر بلند می شود.
با خرید و نصب کیلس داستر هرگاه به خودرو نزدیک شوید درب های خودروی شما باز می شود و زمانی که از خودروی خود دور شوید نیز درب های خودرو به صورت اتوماتیک قفل می شوند. نصب کیلس استارت داستر سبب می شود تا دیگر برای روشن و خاموش کردن خودروی خود به سوئیچ نیازی نداشته باشید. امکان روشن و خاموش کردن خودرو از راه دور نیز یکی دیگر از مزایای استفاده از این سیستم جذاب و کاربردی می باشد. علاوه بر کاربرد و مزایایی که بیان شد استفاده از این سیستم به زیبایی خودروی شما نیز اضافه می کند. با فعال شدن سیستم کیلس استارت داستر، چراغ هایی که زیر دستگیره های خودرو قرار دارند نیز روشن می شوند و نمای زیبایی به خودروی شما می بخشند.

کیلس داستر و برند های موجود

کیلس داستر با برندهای مختلفی در بازار موجود می باشد که از میان بهترین و با کیفیت ترین برندهای این محصول می توانیم به برندهای سیلور چین، زنوتیک و اسکای پین اشاره کنیم. جذابیت و کارایی این سیستم به اندازه ای است که قیمت و خرید آن را کاملا توجیه می کند. بعد از خرید این محصول، برای نصب آن روی خودروی خود حتما باید از کارشناس متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

خرید محصول

تهران تیونیگ با بیش از دو دهه سابقه در خدمت شما عزیزان است تا این محصول را در سطح های مختلف قیمتی و بر اساس بودجه شما عزیزان ارائه کند.

در صورت داشتند هرگونه سوال و چالش در خدمت شما هستیم.

 

نصب مولتی مدیا روی داستر

[aparat id=”4YmdQ”]

محصول مانیتور اندروید داستر

اطلاعات محصول

نوع کیلس استارت

اسکای پین کره 2سال گارانتی تعویض, تمدن ایرانی 1 سال گارانتی تعمیر, سیلور چین 1سال گارانتی تعویض طلایی

توضیحات محصول

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کیلس داستر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.