20 نفر در حال مشاهده محصول هستند

کیلس زانتیا

کیلس استارت زانتیا

افزایش امنیت

کاهش سرقت

لذت و رفاه بیشتر

محبوب بین زانتیا سواران

قیمت محصول

3,100,000 تومان

برای دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

توضیحات محصول

کیلس زانتیا می تواند جایگزینی مناسب برای سوئیچ های فلزی، سیستم های دزدگیر موجود و حتی سیستم قفل مرکزی خودروی شما باشد.نصب کیلس استارت زانتیا در تهران تیونینگ را تجربه کنید

کیلس زانتیا و ارتقا امنیت

استفاده از این سیستم جذاب و کاربردی علاوه بر اینکه رفاه شما را افزایش می دهد سبب ارتقای سیستم امنیتی خودروی شما نیز خواهد شد. از جمله مزایای استفاده از کیلس استارت می توانیم به امکان روش و خاموش کردن خودرو بدون استفاده از سوئیچ فلزی، امکان باز شدن درب های خودرو با نزدیک شدن به آن ها، امکان قفل شدن درب های خودرو با دور شدن از آن ها و …. اشاره کنیم.

علاوه بر تمام این ها، استفاده از کیلس زانتیا به شما این امکان را می دهد تا بتوانید خودروی خود را از دور روشن و یا خاموش کنید. با خرید و نصب این محصول روی خودروی خود می توانید رفاه بیشتری را در هنگام استفاده از خودرو احساس کنید و همچنین به نما و جذابیت خودروی شما نیز به مقدار زیادی افزوده می شود. زمانی که این سیستم در خودروی شما فعال می شود، چراغ های کوچکی که زیر دستگیره های درب های خودرو قرار دارند نیز روشن می شوند و نمای زیبا و لوکسی به خودروی شما می بخشند. در واقع شما با نصب کیلس استارت روی خودروی خود با یک تیر چند نشان می زنید و از تمامی این مزایا بهرمند می شود.

کیلس زانتیا و برندهای مختلف

در هنگام خرید کیلس زانتیا با برندهای مختلف و قیمت های متنوع ای روبرو خواهید شد. موضوع مهمی که درهنگام انتخاب و خرید این محصول باید مورد توجه قرار دهید این است که استفاده از این سیستم به طور مستقیم با سطح امنیت خودروی شما ارتباط دارد. بنابراین توصیه می شود که حتما از برندهای معتبر و مطمئن استفاده کنید و نصب این سیستم بر روی خودرو را نیز به کارشناس متخصص و حرفه ای در این زمینه بسپارید.

از کجا تهیه کنیم؟

شما عزیزان می توانید این محصول را به بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در تهران تیونینگ با نصب حرفه ای انجام دهید.

در صورت داشتن هرگونه سوال و نیاز به مشاوره ای در خدمت شما هستیم.

 

نصب مانیتور زانتیا

[aparat id=”X3My2″]

محصول مانیتور اندروید زانتیا

اطلاعات محصول

نوع کیلس استارت

اسکای پین کره 2سال گارانتی تعویض, تمدن ایرانی 1 سال گارانتی تعمیر, سیلور چین 1سال گارانتی تعویض طلایی

توضیحات محصول

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کیلس زانتیا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.