10 نفر در حال مشاهده محصول هستند

کیلس سمند

کیلس استارت سمند

بهترین جایگزین دزدگیر

افزایش امنیت و کاهش سرقت

باز و بسته شدن خودکار درب ها

 

شناسه محصول: '-TehK727R-TT4239 دسته: , , برچسب:

قیمت محصول

3,100,000 تومان

برچسب:

برای دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

توضیحات محصول

کیلس سمند یکی از آپشن ها و لوازم جانبی کاربردی می باشد که می توانید برای افزایش رفاه خود و بالا بردن میزان کارایی خودروی خود تهیه کنید.نصب و خرید کیلس استارت خودرو را در تهران تیونینگ با بهترین کیفیت انجام دهید.

کیلس سمند و روشن کردن خودرو توسط آن

استفاده از این سیستم به شما کمک می کند تا خودروی لوکس و کاملا مجهزی داشته باشید. در واقع با خرید و نصب سیستم کیلس استارت سمند دیگر برای روشن و خاموش کردن خودروی خود نیازی به سوئیچ فلزی خودرو ندارید و می توانید خودروی خود تنها را با فشار دادن دکمه استارت روشن خواهید کرد.

علاوه بر این، استفاده از کیلس استارت امنیت خودروی شما را نیز به طرز چشم گیری بالا می برد و می توانید کیلس سمند را با خیالی آسوده جایگزین سیستم دزدگیر و یا قفل مرکزی نمایید. تصور کنید زمانی که به خودروی خود نزدیک می شوید بدون اینکه نیاز داشته باشید به سوئیچ و یا ریموت دزدگیر دست بزنید، درب های خودرو به صورت اتوماتیک برای شما باز شود و یا زمانی که از خودرو پیاده می شوید بدون اینکه کوچک ترین نگرانی در مورد قفل کردن درب های خودرو داشته باشید می توانید از خودرو دور شوید و خاطر جمع باشید که درب های خودرو خود به خود قفل خواهند شد.

دیگر مزایا کیلس استارت سمند

از دیگر قابلیت ها و مزایای خرید و نصب کیلس سمند می توانیم به امکان بالا و پایین بردن شیشه ها از راه دور، امکان روشن و خاموش کردن خودرو از راه دور و … اشاره کنیم. با روشن شدن چراغ هایی که زیر دستگیره های درب های خودرو قرار دارند و همزمان با فعال شدن سیستم کیلس استارت، روشن می شوند، ظاهر خودروی شما جذاب تر و لوکس تر خواهد شد. این محصول با برندهای مختلفی طراحی و تولید شده است که از محبوب ترین و پر فروش ترین این برندها می توانیم به برند مطرح اسکای پین اشاره کنیم.

از کجا بخریم

شما عزیزان می توانید این محصول را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از فروشگاه معتبر تهران تیونینگ واقع در ستارخان تهیه و نصب کنید.

در صورت داشتن هرگونه سوال و نیاز به مشاوره ای در خدمت شما هستیم.

 

 

نصب کیلس استارت سمند

[aparat id=”rFz8N”]

نصب مانیتور سمند

[aparat id=”4wrPp”]

محصول مانیتور اندروید سمند

اطلاعات محصول

نوع کیلس استارت

اسکای پین کره 2سال گارانتی تعویض, تمدن ایرانی 1 سال گارانتی تعمیر, سیلور چین 1سال گارانتی تعویض طلایی

توضیحات محصول

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کیلس سمند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.