سیاست ما 5 روز از تاریخ خرید ادامه دارد. اگر 5 روز از خرید شما گذشته باشد، متأسفانه نمی توانیم به شما بازپرداخت یا تعویض ارائه کنیم.

برای واجد شرایط بودن برای بازگشت، محصول (های) شما باید یکی از شرایط زیر را داشته باشد:

  • محصول اشتباهی توسط دنیای آپشن ارسال شده است.
  • محصول معیوب است.

کالای شما باید بدون استفاده و در همان شرایطی باشد که آن را دریافت کرده اید. همچنین باید در بسته بندی اصلی باشد.

برای تکمیل بازگشت کالای شما، ما نیاز به رسید یا مدرک خرید داریم. لطفا رسید خرید خود را برای ما ارسال کنید. شما باید محصول خود را به این آدرس پست کنید:

دفتر اداری : تهران خیابان ستارخان ما بین بهبودی و شادمان استریو شادی پلاک 274

شما مسئول پرداخت هزینه های حمل و نقل برای بازگرداندن کالا خواهید بود. هزینه ارسال غیر قابل استرداد است. اگر بازپرداخت دریافت کنید، هزینه حمل و نقل برگشتی از بازپرداخت شما کسر خواهد شد.

ارسال بسته به محل زندگی شما، ممکن است مدت زمانی طول بکشد تا محصول مبادله شده به دست شما برسد.

لطفاً پیش از خرید، موارد زیر را به‌دقت بخوانید؛ زیرا ثبت هر سفارش در سایت دنیای آپشن به معنی موافقت با شرایط و موافقت خرید کالاست است.

با توجه به اینکه محصول به سفارش و تاییدخودتان ثبت و ارسال می شود، لغو سفارش تنها تا ۱۲ ساعت بعد از ثبت سفارش امکان پذیر خواهد بود که می توانید از طریق چت آنلاین سایت یا شماره تماس گویا 02191035097 با همکاران ما در ارتباط باشید.

تمامی محصولات دنیای آپشن قبل ارسال کاملا چک می شود و سالم برای شما ارسال می گردد در هنگام خرید حتما دقت فرمایید.

* هر موردی که در شرایط اولیه خود نباشد، به دلایلی که به دلیل خطای ما نیست، آسیب دیده یا از بین رفته شده باشد.
* هر کالایی که بیش از 5 روز پس از تحویل برگشت داده شود.
* محصول در حمل و نقل آسیب دیده است.
* کالا در زمان توافق شده تحویل داده نشده است (معمولاً سفارش را در عرض 1 تا 3 روز کاری تکمیل می کنیم (تعطیلات و روزهای ملی محاسبه نمی شود)، ممکن است در صورت عدم وجود موجودی بیشتر و در صورتی که تاخیر از طرف شرکت حمل و نقل باشد، استثناء رخ دهد. مشتری باید با آنها هماهنگ شود زیرا ما هیچ ارتباطی با تاخیر ناشی از رویه های سفارشی یا تحویل دیرهنگام شرکت حمل و نقل پست یا تیپاکس نداریم.